מבזקים
המייל האדום
חיפוש
התחברות
חודש ראשון ב- 5.90 ₪
ראשי
+ynet
חדשות
24/7
פודקאסטים
כלכלה
ספורט
תרבות
רכילות
בריאות
רכב
דיגיטל
לאשה
אוכל
נדל"ן
עוד
מנויים
+ynet
ידיעות מנויים
ערוצי ynet
24/7
מבזקים
חדשות
דעות
כלכלה
ספורט
מזג אוויר
פודקאסטים
תרבות
רכילות Pplus
בריאות
רכב
דיגיטל
צרכנות
נדל"ן
חופש
אוכל
יחסים
לאשה
יהדות
וולנס
פרויקטים מיוחדים
סביבה ומדע
מעורבות
אופנה
עיצוב ואדריכלות
ערוצים נוספים
מזג אוויר
שיתופי פעולה
מוספים
Alljobs דרושים
ועידות וכנסים
קפיטל
אתרים נוספים
כלכליסט
ynet news
ynet espanol
vesty
mynet
יד2
משחקים
טיסות זולות
יצירת קשר
צור קשר
מדיניות פרטיות
תנאי שימוש
מפת האתר
אנחנו גם כאן, עקבו אחרינו
תגיות
בנק לאומי
עזב משרת חלומות בבנק לטובת חקלאות: "היה ברור שזה לא אותו שכר ובלי בונוסים"
ברכיה רוזנברג עבד במשך 17 שנה בבנק לאומי, ובתפקידו האחרון שימש נהל קשרי הממשל והרגולציה. לאחר שירות מילואים ממושך במהלך המלחמה החליט לפרוש לטובת עבודה במיזם החברתי "חיבורים לחקלאות", שמחבר בין משקים למתנדבים: "יום אחד, 300 מטר משג'אעיה, ראיתי טרקטור חורש את השדה. באותו רגע הבנתי שזה מה שאני באמת רוצה לעשות - לשקם את המדינה"
יעל ולצר
|
14.03.25
הגבוה ביותר אי פעם לבנק בישראל: רווח של כ-10 מיליארד שקל ללאומי ב-2024
הבנק הציג צמיחה של 40% ברווח, בין היתר הודות לסביבת הריבית הגבוהה ולאינפלציה, והציג תשואה על ההון של 17%; לאומי יחלק דיבידנד של 40% מהרווח - השיעור הגבוה ביותר שמתיר בנק ישראל לחלוקת הדיבידנד של הבנקים
גד ליאור
|
04.03.25
תוכן בשיתוף עם בנק לאומי, הכתבה הופקה בידי המחלקה המסחרית של ynet בהשתתפות מימונית של גורם חיצוני ופורסמה לאחר עריכה עיתונאית
שירות תחת אש: "היו אזעקות בלתי פוסקות – אבל התעשתנו מהר"
בשנה החולפת ניהלו תושבי הצפון שגרת חיים ועבודה בלתי אפשרית תחת ירי מתמיד של טילים וכטב"מים. כעת, כשברקע הפסקת האש, העסקים הקטנים בצפון מנסים לחזור לשגרה. כשההוצאות רבות ותזרים המזומנים השוטף עדיין נושא את השפעות המלחמה, בבנק לאומי מסייעים לעסקים לעלות על המסלול מחדש. "השירות שלנו נבחן בנוכחות שלנו גם בזמנים קשים"
בשיתוף בנק לאומי
|
13.12.24
תוכן בשיתוף עם בנק לאומי, הכתבה הופקה בידי המחלקה המסחרית של ynet בהשתתפות מימונית של גורם חיצוני ופורסמה לאחר עריכה עיתונאית
"הבנקאות החדשה מובלת על ידי טכנולוגיה - אבל עם טאצ' אנושי": מהפכת השירות הדיגיטלי
זוכרים שעמדתם פעם בתורים כדי לקבל פנקס צ'קים או לפתוח חשבון? עולם השירות בבנקים עבר מהפכה והיום ניתן להשיג כמעט הכול בלחיצת כפתור. בסקר השירות הגדול של בנק לאומי, בשיתוף ynet וידיעות אחרונות, נמצא כי 82% מעדיפים לקנות ולקבל שירות באונליין – והמציאות בשטח תומכת בכך: כ-90% מהפעולות כיום מבוצעות בדיגיטל | הכול על מהפכת השירות הטכנולוגית
בשיתוף בנק לאומי
|
29.11.24
מינוי מפתיע: אורי אלון נבחר ליו"ר החדש של בנק לאומי
מי שכיהן בעבר כמשנה למנכ"ל קבוצת ישראכרט וכמנכ"ל חברת הנסיעות גוליבר, יחליף בתפקיד את ד"ר שמואל (מולי) בן צבי אחרי שנה אחת בלבד בתפקיד. הועדף על פני רם בלינקוב ואתי דויטש המנוסים יותר. אורי אלון: "אשאף לסייע ללאומי מניסיוני, בפרט בתחום הטכנולוגי, להמשיך להוביל את המערכת בכל התחומים"
גד ליאור
|
28.11.24
עלייה של כ-30% ברווחי בנק לאומי - יחלק דיבידנדים בסכום של כמיליארד שקל
אחרי הדוחות הטובים של הפועלים ודיסקונט: לאומי דיווח על רווח נקי של כ-2.3 מיליארד שקל לעומת 1.8 מיליארד ברבעון המקביל אשתקד. הבנק הציג גם תשואה להון משופרת של 15.5% לעומת 13.6% ב-2023
ynet
|
19.11.24
קבלנים ויזמים יחויבו לדווח למדינה על הטבות המימון לרוכשי הדירות
מדובר בטופס חדש במסגרת הדיווח למיסוי מקרקעין שיכלול לראשונה את הטבות המימון. תוצר נוסף של הדיווח יהיה השפעה על מדד מחירי הדירות כאשר בלמ"ס עומדים לעשות שימוש בנתונים כדי לטייב את המדד ולכלול את ההנחות בפנים
אורי חודי
|
17.11.24
תוכן בשיתוף עם בנק לאומי, הכתבה הופקה בידי המחלקה המסחרית של ynet בהשתתפות מימונית של גורם חיצוני ופורסמה לאחר עריכה עיתונאית
מהכספומט הראשון עד וואטסאפ עם מנהל הסניף: כך התפתח השירות בבנק
סקר השירות הגדול של בנק לאומי, בשיתוף ynet ו"ידיעות אחרונות", מצא כי 82% מעדיפים לקנות ולקבל שירות באונליין, ו-50% מעדיפים עדכונים בוואטסאפ. כיום, כשאנחנו עמוק בעולם הדיגיטל, כבר קשה לנו לזכור שרק לפני עשור עוד היינו צריכים לעמוד בתור כדי להפקיד צ'ק או לחתום על מסמך. "ללקוחות חשוב שהבנקאי יזכור אותם ויהיה שם עבורם. זה לא השתנה. מה שהתפתח אלו הנגישות והזמינות" | על ההיסטוריה של השירות
בשיתוף בנק לאומי
|
15.11.24
תוכן בשיתוף עם בנק לאומי, הכתבה הופקה בידי המחלקה המסחרית של ynet בהשתתפות מימונית של גורם חיצוני ופורסמה לאחר עריכה עיתונאית
מהירות, הקשבה וסגירת מעגל טיפול: מה עומד מאחורי שירות טוב?
הרגע הזה שבו נציג שירות עונה לנו מעברו השני של הקו, הוא רגע בו אנחנו מצפים להרבה מעבר לפתרון הבעיה. סקר השירות הגדול של בנק לאומי, בשיתוף ynet וידיעות אחרונות, מצא כי 72% מצפים לטיפול מהיר, 35% ליצירתיות ו-30% מחכים פשוט להקשבה אמיתית. מנהל מרכזי השירות של בנק לאומי: "אנחנו חיים ונושמים שירות" | מה התהליך שמוביל לזה? צללנו אל הפסיכולוגיה שמאחורי השירות
בשיתוף בנק לאומי
|
08.11.24
בצל הקריאות לחרם נגד בנק - ינון מגל הושעה מרדיו 103
מגל התבקש שלא להגיע לשידור תוכניתו, כשגורמים בתחנה מצביעים על קשר בין ההשעיה לבין קריאותיו לחרם על בנק לאומי בשל היעדר פרסום שלהם בערוץ 14, שבו הוא מגיש. "יש פה התנהגות של מאפיה, ואני לא מתכוון להפסיק בגלל לחצים משום גורם", אמר מגל בתגובה ל-ynet, וזכה לחיזוק מצד שר התרבות מיקי זוהר: "ההשתקה של מגל לא ראויה, לא נוכל להסכים להשתקת אנשי ימין בישראל". בבנק לאומי, מאידך, מכחישים: "הבנק לא פנה לאיש ולא לחץ על איש בנושא"
רן בוקר
|
21.07.24
לאומי יוכל לחסום חשבון עמותה: "לא הוכח שהכספים לא עוברים למשפחות מחבלים"
הבנק חסם את חשבון עמותת אלקלוב אלרחימה המנוהל אצלו לאחר המלחמה מחשש כי כספיה עוברים לידי גורמי טרור. העמותה טענה מנגד כי היא מסייעת לנזקקים במגזר הערבי. אך ביהמ"ש המחוזי דחה את בקשתה לאפשר פעילות בחשבון. "מדובר בתקופת מלחמה"
ליטל דוברוביצקי
|
18.07.24
כתבות נוספות
תגיות חמות
היום
השבוע
החודש
24 שעות
ChatGPT
OpenAI
אבו מוחמד אל-ג'ולאני
אוזמפיק
אוניברסיטאות
אוניברסיטה
אוניברסיטת קולומביה
אונס
אוסקר
תגיות חמות
היום
השבוע
החודש
24 שעות
ChatGPT
OpenAI
אבו מוחמד אל-ג'ולאני
אוזמפיק
אוניברסיטאות
אוניברסיטה
אוניברסיטת קולומביה
אונס
אוסקר
תגיות קשורות
ספורט
כדורגל ישראלי
כדורגל עולמי
עיתון
ארצות הברית
כדורסל ישראלי
בנימין נתניהו
צה"ל
חרבות ברזל
חדשות