מבזקים
המייל האדום
חיפוש
התחברות
חודש ראשון ב- 5.90 ₪
ראשי
+ynet
חדשות
24/7
פודקאסטים
כלכלה
ספורט
תרבות
רכילות
בריאות
רכב
דיגיטל
לאשה
אוכל
נדל"ן
עוד
מנויים
+ynet
ידיעות מנויים
ערוצי ynet
24/7
מבזקים
חדשות
דעות
כלכלה
ספורט
מזג אוויר
פודקאסטים
תרבות
רכילות Pplus
בריאות
רכב
דיגיטל
צרכנות
נדל"ן
חופש
אוכל
יחסים
לאשה
יהדות
וולנס
פרויקטים מיוחדים
סביבה ומדע
מעורבות
אופנה
עיצוב ואדריכלות
ערוצים נוספים
מזג אוויר
שיתופי פעולה
מוספים
Alljobs דרושים
ועידות וכנסים
קפיטל
אתרים נוספים
כלכליסט
ynet news
ynet espanol
vesty
mynet
יד2
משחקים
טיסות זולות
יצירת קשר
צור קשר
מדיניות פרטיות
תנאי שימוש
מפת האתר
אנחנו גם כאן, עקבו אחרינו
תגיות
יוקר המחיה
המע"מ עלה באחוז אז למה המוצרים בסופר זינקו בעד 6%?
מבדיקת מחירי כ–10,000 מוצרים של 26 ספקים גדולים, בין דצמבר 2024 לפברואר 2025 עולה כי המוצרים ברשתות השיווק קפצו בעד 6%, ובממוצע ב-2.9%. נכון, חומרי הגלם מתייקרים, הארנונה והחשמל גם, אבל "ממוצע עליות של 2.9% בחודשיים בלבד הוא חריג", אומר הכלכלן אריאל פז–סוויצקי מארגון "לובי 99", שערך עבור ynet ו"ממון" את השוואת המחירים המקיפה
שושנה חן
|
11.02.25
הדרישה ההזויה של הרבנות: "הר של גבינה" כדי להפוך פיצה לכשרה לפסח
יבואנים שמבקשים לייבא מוצרים כשרים לפסח נתקלים בשורה של דרישות מהרבנות הראשית שמייקרות את המוצרים בעד 30%, ונועדו כדי לבדל את המוצרים הכשרים. יבואן: "בהתחלה ביקשו להפוך את הפיצה העגולה למרובעת, אחרי זה דרשו 'הר של גבינה' במרכז הפיצה". הרבנות: "הכל לפי ההלכה"
נווית זומר
|
10.02.25
"אווירה של זעם מבעבעת": הצרכנים הישראלים מתחילים להגיב ליוקר המחיה
ההתייקרויות הדרמטיות ביוקר המחיה מתחילות להשפיע - הישראלים קונים פחות, מגלים מודעות גדולה הרבה יותר למחירים, מפגינים נכונות גבוהה לנטוש מותגים שהתייקרו, וגם שוקלים צעדי חיסכון כמו מעבר לספק חשמל פרטי או הפחתת נסיעות ברכב. כך עולה מסקר שערכנו בסיוע ד"ר דנה טבת ובאמצעות פאנל המשיבים האינטרנטי Panel4AII. התוצאות, כמו בפרשת וולט, מתחילות לקבל ביטוי בשטח: ברשתות החברתיות תוססות מחאות ספונטניות, חרמות ו"קמפיינים" לצרכנות נבונה. האם ומתי כל זה ישפיע על המחירים עצמם?
שושנה חן
|
07.02.25
ביהמ"ש העליון: המסעדן שהמליץ להעלות מחירים עבר על חוק התחרות
תומר מור, מנכ"ל איגוד "מסעדנים חזקים ביחד", זוכה בביהמ"ש המחוזי למרות שקרא להעלאת מחירים. הרשות לתחרות ערערה לעליון שהפך את ההחלטה וקבע: "אל לנו להכיל אמירות ומעשים קטנים כגדולים, שעלולים להביא לפגיעה בתחרות ובציבור הצרכנים". מאז הענף כולו ואפליקציית וולט כבר העלו מחירים מספר פעמים
מירב קריסטל
|
04.02.25
חודש לרפורמת היבוא והיבואנים מודים: "העלויות קטנו, אבל לא הורדנו מחיר"
שר הכלכלה ניר ברקת אומנם הבטיח הוזלה של 6,000 שקל לכל משק בית בשנה, אך בפועל מדיניות הממשלה והמלחמה ניפחו את העלויות ליבואנים, והרפורמה עדיין לא מורגשת בכיס
אורנה יפת, כלכליסט
|
04.02.25
בזק האטה גיוס לקוחות בחשמל ותשיק בוט קולי שיענה בשירות הטלפוני
לפי מנכ"ל בזק החברה הפחיתה את ההנחה בחשמל והאטה את גיוס הלקוחות משום ש"גייסנו מעבר למצופה ויש מחסור בחשמל זול". בזק תשיק נתב AI ונציג רובוטי וטוענת שלקוחותיה מעידים שהם צמצמו קניות אונליין וצריכת אפליקציות תוכן כמו נטפליקס ודיסני+
מירב קריסטל
|
28.01.25
עוד התייקרויות: לנדוור ובנדיקט העלו מחירים על חלק מהתפריט
רשתות בתי הקפה ממשיכות להעלות מחירים: לנדוור ייקרה ב-3%-24% כמה מארוחות הבוקר שלה, כריכים, בייגל טוסט, תה ומשקאות בריאות. בנדיקט ייקרה חלק מהמנות שלה וביטלה את הריפיל לסלסלת הלחמניות. היא אף הסירה אותה מחלק מהמנות והפחיתה את מחירן, אך החזרתה למנה מעלה את המחיר בשיעור של עד 18.5%
מירב קריסטל
|
26.01.25
המחירים עולים אבל המדד דווקא יורד: רצוי לבחון מחדש את שיטת המדידה | פרשנות
בלמ"ס אמנם לא מזייפים נתונים, אבל כאשר מדד המחירים לצרכן רושם ירידה מפתיעה בזמן שהישראלים סובלים מהתייקרויות כמעט בכל תחום - זה סימן שמשהו פה אולי לא עובד. בשלב ראשון כדאי לבדוק שוב אילו מוצרים ושרותים משפיעים במיוחד על משפחות מרמות סוציו-אקונומיות שונות
גד ליאור
|
15.01.25
גלידה גולדה שוב העלתה מחירים: פעם שלישית בשנתיים
מנת גלידה קטנה עולה כעת 21 שקל ברשת, מנה של ארבעה טעמים התייקרה ב-14% ומנת אפוגאטו התייקרה ב-23%. התייקרו גם קפה, משקאות קלים וגלידת יוגורט. מגולדה נמסר: "בעת הזאת לא ניתן להימנע מעליית המחירים"
מירב קריסטל
|
15.01.25
רולדין מצטרפת לגל העלאות המחירים: ייקרה מאפים, דיל קפה ועוגות
הרשת החלה למכור מאפים קטנים בתמחור ליחידה (4.5-4 שקלים) ולא לפי משקל (9.90 לק"ג) וייקרה דיל קפה ומאפה ב-4%-18%. חלק מהעוגות, כדורי שוקולד ולחמניות התייקרו ב-5%-13% וקרואסון חמאה התייקר ב-14%. גם קפה קר ואייס קפה התייקרו. הרשת: "חומרי הגלם כמו שוקולד וחמאה התייקרו לנו בעד 80%"
מירב קריסטל
|
14.01.25
הצרכנים ישלמו ביוקר על אבסולוט, שיבאס ויינות סגל וברקן: טמפו שוב מעלה מחירים
ספקיות המזון והמשקאות איבדו את הבושה, והן אינן מפסיקות להעלות מחירים. למרות רווחיות נאה, טמפו מעוניינת שהצרכנים ישלמו יותר על וויסקי, וודקה ויין, והיא מעלה את מחיריהם בעד 6%
מירב קריסטל
|
13.01.25
כתבות קודמות
כתבות נוספות
תגיות חמות
היום
השבוע
החודש
24 שעות
ChatGPT
OpenAI
אבו מוחמד אל-ג'ולאני
אוזמפיק
אוניברסיטאות
אוניברסיטה
אוניברסיטת קולומביה
אונס
אוסקר
תגיות חמות
היום
השבוע
החודש
24 שעות
ChatGPT
OpenAI
אבו מוחמד אל-ג'ולאני
אוזמפיק
אוניברסיטאות
אוניברסיטה
אוניברסיטת קולומביה
אונס
אוסקר
תגיות קשורות
ספורט
כדורגל ישראלי
כדורגל עולמי
עיתון
ארצות הברית
כדורסל ישראלי
בנימין נתניהו
צה"ל
חרבות ברזל
חדשות