מבזקים
דווחו לנו
חיפוש
התנתקות
ראשי
+ynet
חדשות
פודקאסטים
כלכלה
ספורט
תרבות
רכילות
בריאות
רכב
דיגיטל
לאשה
אוכל
נדל"ן
אנרגיה ירוקה
עוד
מנויים
+ynet
ידיעות מנויים
ערוצי ynet
24/7 כל הכתבות
מבזקים
חדשות
דעות
כלכלה
ספורט
מזג אוויר
פודקאסטים
תרבות
רכילות Pplus
בריאות
רכב
דיגיטל
צרכנות
נדל"ן
חופש
אוכל
יחסים
לאשה
יהדות
וולנס
פרויקטים מיוחדים
סביבה ומדע
מעורבות
אופנה
עיצוב ואדריכלות
ערוצים נוספים
מזג אוויר
שיתופי פעולה
מוספים
Alljobs דרושים
ועידות וכנסים
קפיטל
ישראל 2048
אנרגיה ירוקה
אתרים נוספים
ynet Global
כלכליסט
ynet espanol
vesty
mynet
משחקים
טיסות זולות
יצירת קשר
צור קשר
מדיניות פרטיות
תנאי שימוש
מפת האתר
אנחנו גם כאן, עקבו אחרינו
תגיות
ייצוגית
בקשה לייצוגית נגד וואטסאפ: תיארה אימוג'י של אצבע משולשת כתנועה מזרחית
פרסום ראשון: המבקשת, עו"ד ממוצא מזרחי, הגישה בקשה לאישור תביעה ייצוגית בטענה שהשם שהצמידה וואטסאפ לאימוג'י "האצבע המשולשת" בגרסה העברית של האפליקציה למחשב מייחס "תכונות וולגריות ושליליות לעדות המזרח, באופן סטריאוטיפי ובוטה שאמור היה לחלוף מהעולם"
ליטל דוברוביצקי
|
28.09.25
פשרה בייצוגית נגד הולמס פלייס: הטבות של 400-95 שקל שאפשר להעביר לחבר
חלק מלקוחות הולמס פלייס בהווה ובעבר קיבלו הודעה לפיה מגיע להם לקבל החזר כספי בשווי 95 שקל או לבחור במקום זה בהטבות ששוות יותר: כרטיסיית 6 אימוני פילאטיס בשווי 360 שקל או שלוש הטבות בשווי 400 שקל כולל כניסה לבריכה, אימוני כושר פרטיים או מנוי לחודש
מירב קריסטל
|
18.09.25
פשרה בייצוגית נגד גט: לקוחות יזכו בפטור מתשלום דמי שירות
במסגרת תובענה ייצוגית שהוגשה נגד Gett נטען כי החברה המפעילה את אפליקציית "גט טקסי", גבתה סכומים גבוהים יותר עבור נסיעות בין עירוניות לעומת מה שהציגה ללקוחות. מנגד טענה החברה כי פעלה על פי החוק. לאחרונה אישר ביהמ"ש המחוזי הסדר פשרה מתוקן בין הצדדים לפיו החברה תעניק ללקוחות פיצוי בסך כולל של כ-3.2 מיליון שקל
ליטל דוברוביצקי
|
31.08.25
פשרה בייצוגית נגד סופר-פארם על בעיות בזמני משלוח: תעניק פיצוי בסך 2.3 מיליון שקל
במסגרת הסדר פשרה שאושר בביהמ"ש המחוזי בת"א, הרשת תתרום מוצרי טיפוח וקוסמטיקה בשווי 1.6 מיליון שקל לחיילים ולמפונים. כמו כן, לקוחות אונליין שיבצעו רכישה במעל 300 שקל ייהנו מהנחה אוטומטית - ובמשלוחי תרופות ומוצרים רגישים תציע החברה כמה מועדי משלוח אפשריים בטווח של עד שעתיים
ליטל דוברוביצקי
|
31.08.25
פרשת המקררים התקולים: "סמסונג רוצה שנשלם ביוקר על החלפה"
בלגן ביישום הסכם פשרה בייצוגית: לקוחות טוענים שסמסונג מעדיפה להחליף את המקררים בתוספת כסף מאשר לתקנם ושמחירי המקררים החליפיים שהיא מציעה במחסני חשמל בלבד - גבוהים לעומת מחירי הרשת ולעיתים ממחירי השוק. בינתיים, ביהמ"ש התערב לטובת הצרכנים והאריך את המועד האחרון למימוש הטבת החלפת המקרר. מסמסונג נמסר כי "הנושא נידון בבית המשפט, ולכן לא נוכל להתייחס לכך כעת"
מירב קריסטל
|
30.07.25
בעקבות פשרה בייצוגית: הטבות בסך כ-7 מיליון שקל ללקוחות המשביר לצרכן
על פי הסדר הפשרה שאושר השבוע בביהמ"ש, המשביר תעניק הנחה בגובה 25 שקל לכל חבר מועדון לקוחות האשראי שחברותו תוארך אוטומטית, כך שייגבו ממנו 75 שקל במקום 100 שקל. כמו כן, תינתן הטבה בסך 20 שקל לכל חבר מועדון לקוחות האשראי בעת ביצוע רכישה בסניפי המשביר
ליטל דוברוביצקי
|
23.07.25
"הזנחה חמורה בניקיון הסניפים": בקשה לייצוגית נגד נציגת מקדונלד'ס בישראל
פרסום ראשון: שולחנות שעמוסים בשיירי מזון, כתמי רטבים, כיסאות מוכתמים ומזוהמים ורצפה מטונפת - כך נראים הסניפים של מקדונלד'ס, לטענת איש שוק ההון לירן צביה, שהגיש לביהמ"ש המחוזי בקשה לאישור תביעה ייצוגית המוערכת בכ-400 מיליון שקל. לטענתו, הרשת גובה מהלקוחות תשלום מלא עבור שירותי הסעדה, אך "בפועל הם מוצאים עצמם בסביבה מוזנחת ודוחה"
ליטל דוברוביצקי
|
13.07.25
תושבי שכונה בירושלים לא קיבלו דואר במשך 3 שנים: חברת מסר נקנסה
משרד התקשורת הטיל על החברה קנס של 174 אלף שקל, אחרי שהתגלו דברי דואר הנושאים את הסמל של מסר שלא חולקו כנדרש במקלט בשכונת פת בעיר. גם דואר ישראל נקנסה השנה על שיבושים בחלוקת דואר בירושלים. מסר: "עובד מסויים פעל בניגוד גמור לכללים ולנהלים בסדרת אירועים בודדים שקרו על פני תקופה ארוכה"
מירב קריסטל
|
03.07.25
בקשה לייצוגית נגד אל על: "לקוחות נאלצו לקנות כרטיס לטיסות חילוץ במחיר מופקע"
פרסום ראשון: בבקשה נטען כי החברה התנהלה באופן פסול כביכול כלפי חלק מלקוחותיה שנתקעו בחו"ל עקב ביטול טיסותיהם בשל המלחמה עם איראן: "אל על פתחה את מכירת הכרטיסים לציבור הרחב בטרם שיבצה את לקוחותיה הקיימים, שנאלצו כתוצאה מכך לרכוש כרטיסי טיסה באופן עצמאי". אל על: "נגיש את התייחסותנו לבית המשפט"
ליטל דוברוביצקי
|
29.06.25
בעקבות ייצוגית: גט מחלקת 20 שקל למונית או משלוח
שוב הנחה שיווקית כפיצוי בפשרה בתביעה ייצוגית: נוסע תבע את אפליקציית המוניות על כך שלא הוצג לו מחירון משרד התחבורה בנסיעות בינעירוניות ולכן שילם סכום גבוה יותר לפי המונה. לטענתו זה מחדל שעלול להטעות צרכנים לגבי מידע מהותי בעסקה. הוא תבע 400 מיליון שקל אך בהליך פשרה סוכם שגט תפצה ב-12 מיליון שקל
מירב קריסטל
|
28.06.25
בקשה לייצוגית נגד אונליפאנס: מחדשת מנוי בלי רשות - גם אם התייקר
משתמש שרכש שלושה מנויים ליוצרות תוכן, טוען שהעסקה בפלטפורמה מתחדשת אוטומטית גם אם המחיר עולה וכשצרכן מבקש לבטל עסקה, התשלום החודשי לא מופסק כעבור 3 ימי עסקים, אלא בסוף החודש. גובה התביעה: 2.5 מיליון שקל
מירב קריסטל
|
08.06.25
כתבות נוספות
תגיות חמות
היום
השבוע
החודש
24 שעות
ChatGPT
OpenAI
אבו מוחמד אל-ג'ולאני
אוזמפיק
אוניברסיטאות
אוניברסיטה
אוניברסיטת קולומביה
אונס
אוסקר
תגיות חמות
היום
השבוע
החודש
24 שעות
ChatGPT
OpenAI
אבו מוחמד אל-ג'ולאני
אוזמפיק
אוניברסיטאות
אוניברסיטה
אוניברסיטת קולומביה
אונס
אוסקר
תגיות קשורות
ספורט
כדורגל ישראלי
כדורגל עולמי
עיתון
ארצות הברית
כדורסל ישראלי
בנימין נתניהו
צה"ל
חרבות ברזל
חדשות