מבזקים
המייל האדום
חיפוש
התחברות
חודש ראשון ב- 5.90 ₪
ראשי
+ynet
חדשות
24/7
פודקאסטים
כלכלה
ספורט
תרבות
רכילות
בריאות
רכב
דיגיטל
לאשה
אוכל
נדל"ן
עוד
מנויים
+ynet
ידיעות מנויים
ערוצי ynet
24/7
מבזקים
חדשות
דעות
כלכלה
ספורט
מזג אוויר
פודקאסטים
תרבות
רכילות Pplus
בריאות
רכב
דיגיטל
צרכנות
נדל"ן
חופש
אוכל
יחסים
לאשה
יהדות
וולנס
פרויקטים מיוחדים
סביבה ומדע
מעורבות
אופנה
עיצוב ואדריכלות
ערוצים נוספים
מזג אוויר
שיתופי פעולה
מוספים
Alljobs דרושים
ועידות וכנסים
קפיטל
אתרים נוספים
כלכליסט
ynet news
ynet espanol
vesty
mynet
יד2
משחקים
טיסות זולות
יצירת קשר
צור קשר
מדיניות פרטיות
תנאי שימוש
מפת האתר
אנחנו גם כאן, עקבו אחרינו
תגיות
סלקום
פשרה בייצוגית: סלקום תפצה לקוחות שלא השיבו כרטיס סים וחויבו בתשלום
התביעה הייצוגית הוגשה בטענה לחיוב בעבר של לקוחות סלקום שהתנתקו משירותיה, בשל אי החזרת כרטיס הסים שמסרה להם במועד ההתקשרות. הפיצוי בגובה כ-12 מיליון שקל יהיה על דרך הפסקת הגבייה ממי שלא החזירו את כרטיסי הסים
ליטל דוברוביצקי
|
11.02.24
סלקום החלה לשווק חבילות 5G עם מהירות פרטית
חבילות הסלולר פרימיום החדשות שהחברה מציעה יקרות ב-40% מחבילות 5G הקיימות בשוק ומכילות אלף גיגה נפח גלישה ורשת במהירות הורדה פרטית מהירה יותר, בטכנולוגיית סלייסינג. סלקום היא היחידה מבין רשתות הסלולר שעדיין נמצאת במו"מ לשדרוג ליבת הרשת, כשרק שדרוג הליבה יביא ליכולות פרימיום מלאות
מירב קריסטל
|
22.01.24
פשרה בייצוגית נגד סלקום: תתרום 150 אלף שקל ותשנה נוסח בחוזה התקשרות
במסגרת בקשה לאישור תביעה ייצוגית נגד חברת התקשורת, נטען כי סלקום מבצעת התקנה של שירותים בחבילות סלקום טריפל וסלקום דאבל בשני שלבים, אולם גובה תשלום מלא טרם סיום ההתקנה. מנגד טענה סלקום כי בקשת האישור שגויה עובדתית. הצדדים הגיעו לפשרה שאושרה על ידי בית המשפט
ליטל דוברוביצקי
|
21.11.23
האקרים פרו-פלסטינים טוענים שפרצו לסלקום. סלקום: "לא נגרם נזק"
שוב דיווח על פריצת סייבר לחברת תקשורת - והפעם הקורבן היא סלקום. הפריצה בוצעה על ידי אותה קבוצת האקטיביסטים שפרצה לבזק לפני כעשרה ימים. בסלקום הודו כי הודלפו "פרטים לא סודיים של עובדים, לא של לקוחות"
רפאל קאהאן
|
09.11.23
העליון דחה בקשת סלקום לקיים דיון נוסף בתביעה ייצוגית שהוגשה נגדה
בקשת סלקום הוגשה בעקבות פסק דין של העליון בקשר לתוכנית "סלקום טריפל", שקבע כי "עוסק שלא שולח הודעה נפרדת לפני סיום תקופת ההנחה שנתן ללקוח במסגרת עסקה צרכנית, לא זכאי להעלות מחיר והעסקה תתבטל בתום תקופת ההטבה, אפילו אם הדבר צוין בחשבונית". הנשיאה חיות דחתה את הבקשה
ליטל דוברוביצקי
|
20.08.23
שלושה ימים בלי מייל: תקלה ממושכת ללקוחות נטוויז'ן
התקלה שנמשכת מיום שישי פוגעת בלקוחות שמחוברים לשרת המייל של נטוויז'ן. בנוסף מי שניסה להפעיל מחדש את הנתב נתקל בקשיים בגלישה. החברה עדכנה שמקור התקלה הוא באחד מהספקים של נטוויז'ן, וכי הצפי לתיקון הוא עד שני בערב. במקביל: עומס בשירות הלקוחות
מירב קריסטל
|
30.07.23
פשרה: סלקום ופרטנר יפצו לקוחות בסך כולל של כ-13.5 מיליון שקל
מדובר בהסכם שטרם אושר ע"י ביהמ"ש ומגיע במסגרת תובענה ייצוגית שהוגשה נגד החברות ב-2019, בטענה שבמשך שנים סיפקו שירותי תא קולי ללא עלות ובמועד מסוים החליטו להתחיל לגבות תשלום בגין השירות. לפי ההסכם, לקוחות שהיו מנויים לשירות ושהחברות החלו לגבות מהם תשלום החל מפברואר 2019 עבור פרטנר והחל ממאי 2019 עבור סלקום, יקבלו זיכוי אוטומטי
ליטל דוברוביצקי
|
19.06.23
העליון: אם לא קיבלתם הודעה נפרדת לפני סוף תקופת ההנחה - העסקה בטלה
במסגרת דיון בערעור על החלטה בתביעה ייצוגית נגד סלקום בקשר לתוכנית "סלקום טריפל", ביהמ"ש העליון קבע כי "עוסק שלא שולח הודעה נפרדת לפני סיום תקופת ההנחה שנתן ללקוח במסגרת עסקה צרכנית, לא זכאי להעלות מחיר והעסקה תתבטל בתום תקופת ההטבה, אפילו אם הדבר צוין בחשבונית"
ליטל דוברוביצקי
|
31.05.23
לאחר שנטען שחייבה על שירות כוכבית 43 בלי להודיע: סלקום תפצה בשירות אחר
חברת התקשורת תספק הטבה בשווי 11.8 מיליון שקל בדמות שירות הגנה רשתי במשך חודשיים למינוייה, אחרי שהגיעה להסכם פשרה במסגרת תובענה ייצוגית בנוגע לשירות שמונע את חשיפת מספר הטלפון של המתקשר. סלקום מבחינתה טענה כי מחזיקה ברישיון שמאפשר לה לגבות כספים על השירות וכי התשלום צוין באתר
ליטל דוברוביצקי
|
24.05.23
פשרה: סלקום "לא הודיעה על גביית תשלום" - ותפצה לקוחות ב-23 מיליון ש'
סלקום הגיעה להסדר פשרה בתביעה ייצוגית שהוגשה נגדה, בה נטען כי חייבה בעבר חלק ממנויה בגין חבילות גלישה נוספות באופן אוטומטי לאחר מיצוי חבילת הגלישה המקורית, ובהיעדר הסכמה מפורשת מצדם. הפיצוי יינתן בדרך של זיכוי החשבון החודשי או כתשלום באמצעות אפליקציית ביט או כהטבה
ליטל דוברוביצקי
|
01.05.23
פשרה: סלקום תחזיר למעלה מ-20 מיליון שקלים לכ-800 אלף לקוחות
סלקום הגיעה להסדר פשרה בתביעה ייצוגית שהוגשה נגדה, בה נטען כי החברה חייבה לקוחות שהתנתקו באמצע החודש במלוא החשבון החודשי, ולא רק בחלק היחסי. סלקום תבצע את התשלום באופן יזום ללקוחותיה הזכאים בעבר ובהווה, וניתן לבדוק זכאות באתר
ליטל דוברוביצקי
|
09.04.23
כתבות קודמות
כתבות נוספות
תגיות חמות
היום
השבוע
החודש
24 שעות
ChatGPT
OpenAI
אבו מוחמד אל-ג'ולאני
אוזמפיק
אוניברסיטאות
אוניברסיטה
אוניברסיטת קולומביה
אונס
אוסקר
תגיות חמות
היום
השבוע
החודש
24 שעות
ChatGPT
OpenAI
אבו מוחמד אל-ג'ולאני
אוזמפיק
אוניברסיטאות
אוניברסיטה
אוניברסיטת קולומביה
אונס
אוסקר
תגיות קשורות
ספורט
כדורגל ישראלי
כדורגל עולמי
עיתון
ארצות הברית
כדורסל ישראלי
בנימין נתניהו
צה"ל
חרבות ברזל
חדשות